Kustannustehokasta kiinteistöhuoltoa ja yhteistä menestystä tulospalkkiojärjestelmän avulla
Man in Van on suomalainen yritys, joka on kehittänyt uudenlaisen tavan järjestää kiinteistöhuoltoa valtakunnallisesti. Man in Van tarjoaa asennus-, ylläpito- ja rakennuspalveluita yrityksille, joilla on useita toimipisteitä ympäri Suomea. Yrityksen asiakaskuntaan kuuluvat muun muassa huoltoasemat, vähittäiskaupat, hotellit ja ravintolat. Älykkäiden ohjelmistoratkaisujen ja yli 500 paikallisen ammattilaisen verkoston ansiosta Man in Van pystyy tuottamaan laadukkaita ja kustannustehokkaita palveluita sijainnista riippumatta.
Palvelut kattavat muun muassa pienkorjaukset, kiinteistötekniikan ylläpidon, ravintolalaitteiden huollon sekä toimitilamuutokset ja julkisivujen kunnostukset. Man in Vanin toimintamalli tekee kiinteistöjen ylläpidosta huoletonta ja mahdollistaa asiakkaiden keskittymisen liiketoimintansa kasvattamiseen.
Man in Vanin toiminta pohjautuu kolmeen kulmakiveen:
- kunnossapidon tehostaminen, joka pidentää kiinteistöjen ja kaluston elinikää
- valtakunnallinen paikalliskumppaniverkosto, joka vähentää CO₂-päästöjä tehokkailla siirtymillä
- toimintamalli, joka tukee yrittäjyyttä, paikallista elinvoimaisuutta ja suomalaista työtä
Yhteishenkeä ja motivaatiota – Uutta virtaa Man in Vanin arkeen
Man in Van kehittää toimintaansa ja työntekijöidensä motivaatiota uuden koko yrityksen kattavan tulospalkkiojärjestelmän avulla, joka otettiin käyttöön vuoden alussa yhteistyössä Tulospalkkiomiehen kanssa. Järjestelmän tavoitteena on vahvistaa yhteistä tekemisen kulttuuria koko yrityksessä: palkkiomalli perustuu yhteisiin mittareihin, ja jokainen työntekijä palkitaan, mikäli yrityksen tavoitteet saavutetaan.
Tulospalkkio maksetaan neljä kertaa vuodessa, kvartaaleittain. Säännöllisissä kehitystapaamisissa varmistetaan, että malli tukee toiminnan tavoitteita parhaalla mahdollisella tavalla – ja tuo myös pilkettä arkeen.
Lue lisää Man in Vanin toimitusjohtaja Jon Catanin LinkedIn-postauksesta.